Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Gezi rehberi

"ÜZÜLMEK İÇİN ÇOK GEÇ"

Bir gün evvelden izlediğim hayatım, ezelden gelenden farklı olarak dönüşüm yaşıyor. Ve ben gerçekten artık değişik, farklı bir ben oluyorum. Hayatımın hiç bir döneminde mutluyum ifadesi ağzımdan çıkmamıştı ancak ben artık mutlu bir kişiyim. Bunun ne demek olduğunu sizlere anlatmak niyetinde değilim; sadece tavsiyede bulunmak istiyorum ki sizin de mutlu olmaya hem ihtiyacınız, hem de hakkınız var. Nasıl ben hakettiysem, sizler de mutlu olmayı hakediyorsunuz...

Ben galaksinin GEZİ REHBERİ, artık çok farklı bir dünyadan bildirimde bulunuyorum.

"ÖLMEK İÇİN ÇOK ERKEN"

Sözlerimin erdiği noktalardan hareketle üstün bir kişi olduğum safsatası ancak beni bir entellektüel yapabilir oysa ki ben değilim. Evet bugün negatif kiplerle anlatmamaya, yaşatmaya çalışacağım sizleri. Tıpkı tıpkısından farklı bir ördek gibi sozysuzlaşmış durumdayım. Şayet ki sizler normal idiyseniz benim anormalliğim nerede? Çünkü ben anormal değilim ki siz normal olasınız.

"HAYAT ES GEÇİYOR"

Bir gün Trabzon'u ziyaret ettiğimde Ayasofya'ya ulaştım ama İstanbul'a değil! Çünkü İstanbul ayda bir yerdeydi. Buna rağmen ben Ayasofya'daydım.

İşte İstanbullular ne yapıp edip bu istanbul meselesinden kurtulmanız lazım. Nitekim her yer İstanbul değil ve Ayasofya Trabzon'da da var!!!


"AYAKLARIM KAPIDA KALDI"

Çorapsızım üşüyorum. Parmak aramı terlikle kapattım. Oysa rüzgar arkadan esiyor kaba etime doğru ya da popoma mı desem!

Öyle bir soğukluk hissi beynimde, ayaklarım kıpkırmızı oldu ve kapı arkasında kalmış ki ulaşamıyorum. Ben de şarkı tüttürmeye kara verdim:

Olmasa mektubun

Yazdıkların olmasa

Ben gerçekten

Var mıydım diye soracağım

Oysa ayaklarım var

Göremiyorum

Kapı arkasından!


"NEY NA NA NA!"

Ey Tük gençliği

Vazifen ilkin bu cumhuriyeti

Osmanlıya çevirmen

Yapmazsan sen

Yaparım Ben

Ben İKTİDAR


"SOKAKTA KALAN KEDİ EVDE YAŞAMAYANDIR"

Ey kedilerin efendisi

Sokaktaki kedilere niye acırız ki

Acınacak olan

İÇERİDE KALMIŞ BİZ KEDİLER; TUTSAK!


"PATATES PÜRESİNE NİYE SÜT KONUR?"

CEVAP: Sana ne?!!!


"FIIISSSSS"

CEVAP: Düdüklü tenceren hava kaçırıyor...

CEVAP: Düdüklü tencerem hiç olmadı ki!

CEVAP: O da senin sorunun!!!!!


"ÜZÜLMEK İÇİN ÇOK GEÇ"

CEVAP: YAŞAMAK DAHA YENİ BAŞLADI!!!!


"EN YÜKSEKTEN UÇAN MARTI YERE EN SON DÜŞENDİR"

CEVAP: Hiç martı olmadım, bilemiyorum...

Kalın sağlıcakla,

ANIL !!!!

23/05/12 sa 08:35

Sao Paulo/Brezilya


 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..