Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '16

 
Kategori
Güncel
 

Gezi’ye kışla Taksim’e cami yapılacaksa AKM’ ye niye opera yapılsın ki, Keloğlan kulübesi yakışır

Gezi’ye kışla Taksim’e cami yapılacaksa AKM’ ye niye opera yapılsın ki, Keloğlan kulübesi yakışır
 

Belki de sorun bende, bazı şeyleri bir araya getiremiyorum; ideoloji mi, hayat tarzı mı yoksa yetişme tarzı mı? En azından kendim adıma konuşayım, farklı düşünen çevreler anlayışlı olsunlar lütfen! Emin olun ki sizi anlamaya çalışıyorum ama anlayamıyorum!

Kışla ile camiyi operayla yan yana getirebiliyorsanız söyleyecek bir şey yok. Peki, bunlar yan yana gelemez mi? Gelir elbette. Eeee? Çünkü sizin kışlanız kışla değil, caminiz de cami değil. Biri militarizmin diğeri de baskıcı din anlayışının simgesi haline getirilmiş. Yani böyle değil ama böyle olması isteniyor sanki.

Kışla ile camiyi kendiniz için, operayı da bizim için yapıyorsanız tamam… Oraya yapacağınız opera binası “Allahüekber” ve “Saldırın aslanlarım” nidaları arasında kalmış Piyanist filminin Adrien Brody’si gibi kalır.

“Bir zamanlar orası kışlaydı” Bir zamanlar ben de çocuktum. “Taksim’e niye cami yapılmasın, orada Müslüman yaşamıyor mu?” Yapılsın, niye yapılmasın ki… Ama dünya alem biliyor ki siz bu camiyi cami olsun diye yapmıyorsunuz; birilerine inat, siyasi rövanş… Arka taraflarda bir yere yapın “Hayır, illa da Taksim meydanına yapılacak” AKM’ ye opera için söylediğimde ne kadar haklıyım değil mi?

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..