Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Gibi gibi geldi

Gibi gibi geldi
 

Çekilir kahrım var mı diye oturdum iyi ve kötü huylarımı yazdım.

Kötüyü sona saklayalım.

İYİ HUYLARIM

* Her durumda eğlenebilirim

* Güler yüzlü

* Neşeli

* Anaç

* Kaprissiz

* Ön yargısız

* Olumsuz hırslardan arınmış

* Sabırlıyım

* Çabuk sinirlenmem

* Sakin bir yapım var

* Sevimsiz olayları uzatmam

* İnsanı ve canlıyı severim

* Enerjik

* Bağışlayıcıyım

* Öfkemi kontrol edebilirim

* Yardımı severim

* Güvenilir bir kişiliğim var

* İnsanlara rahatsızlık vermekten çok korkarım

* Beklemeyi ve bekletmeyi sevmem

* Yapmacık davranmam

* Herkesin iyiliğini isterim

KÖTÜ HUYLARIM

* Her şeyi sorgularım

* Herkes tarafından güvenilir ilan edilsem de ben kimseye güvenemem

* Söylenileni değil söylenmek istenileni anlamaya çalışırım

* Herkesi affederim kendimi asla

* Başkalarını düşünmekten kendime sıra gelmez

* Kırılganım

* Nedenler kafamı hep meşgul eder

* Korkak

* Beni kaybetmek isteyeni kazanmak için uğraşmam

* Zor biriyim, herkesin mutlu olduğu şeyler beni mutlu etmez

* Sözlere değil davranışlara itibar ederim

İşte ben. Bu durumda artılarım mı çok eksilerim mi karar vermek zor. Biraz çabalarsam belki iyi bir insan bile olabilirim

Gibi gibi geldi…

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..