Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '17

 
Kategori
Deneme
 

Gibi

Betimleme iştahında kabarıyordu kalbim; seni aruz ölçüsüyle mi serbest ölçüyle mi sevsem, bilemiyordum. Kaşının keman çalan güzelliğinde birini görünce diğerini unutmadan söyleyen kalbim, adının şirazesinden kayıyordu. Söz veriyorum sevgilim, döllenmiş kaderin ispirto saçan sokak arası evveliyatından başlayıp seni sana ısmarlamam. Yaprak döken turuncu baharların sonbaharı donduran gözyaşlarında seni kendime saklamam. Özlemekten bitap düşen erkeksi duyguların kadın işveliğine salıncak sırası bekleyen çocuk gibi kandım. Seni seviyorum.

Dün, bugün, şu an; boş ver yarını sevdiceğim, sönmez aşkların idolü haline geleceğin sonsuz bir dünyada ismin sen hallerinde kıvrandıracağım ben aşkı; seni seviyorum. Şu an, her an, yârin fısıltı cennetinden cayıp yârin cehennem döngüsünde binbir çare defolu kederler yağışına sırılsıklam olurken bile. Seni seviyorum diye hep seveceğim kendimi; gibi görünüyor gözüme, batma hayatıma, kalbimin buhar düellosuna sahne olup beni baştan yaratırken. Sana sağ ol'lar bana sevdalar ezberimde...

Dilara AKSOY

 
Toplam blog
: 196
: 226
Kayıt tarihi
: 03.01.13
 
 

     1989 doğumlu, İstanbul Üniversitesi Felsefe mezunu. 10 yaşında şiir yazarak başladığı kalem ..