Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '09

 
Kategori
Siyaset
 

Gıcıklık

Gıcıklık
 

Başbakan Sivas ta konuştu. Ama ne konuştu? Başbakan, başbakan gibi değil de, kendi yaptıklarına hoş bakan gibi konuştu. Muhalifleriniz kim olursa olsun, onlara köpeklerle yatıp kalkıyorlar diyemezsiniz. Başbakanların böyle konuşmaya hakkı yok. Göbek kaşımak ta neymiş? Benim hiç göbeğim olmadığı için bilmiyorum. Başbakanımızın da iktidara geldiği ilk zamanlarda, göbeği yoktu. Şimdi maaşallah. Ne demişler: "Göbeksiz erkek, balkonsuz ev gibidir"

"Altına hücum" hikayeleri giderek ilginçleşiyor. Allah selamet versin, Necmettin hoca da altına meraklıydı. O da tüm birikimlerini altına yatırmıştı. En son 148 kiloydu. Şimdi kaç olmuştur, kim bilir? Altına yatırım yapacaksın ki, altın sağlam olsun. Mücevher cinsi şeylerde iyidir diyenler var. Parlak taşlarda KDV ve ÖTV yi kaldırmışlar. Alımı kolay. Fiyakası bol. Ama satışta biraz zorlanırmışsınız. Uzmanları öyle diyorlar.

İsrail Kara Kuvvetleri Komutanı demiş ki: Türkiye aynaya baksın. 1915 yılında yaptıklar Ermeni katliamını unutmasınlar. Ne demek bu? Tencere dibin kara. Seninki benden kara. Bizim atalarımız bu günleri düşünerek çok güzel sözler söylemişler. Bin düşün. Bir konuş. Aynı söz İsrailli komutan için de geçerli. Katliam sözü bize uymaz. Ben Erzurumluyum. Benim çocukluğum Ermenilerin yaptığı zalimlik hikayelerini dinleyerek geçti. Komutan unutmasın ki, biz onların dedelerini soykırıma uğramaktan kurtardık. Hiçbir Avrupa devletinin yapamadığını biz yaptık. Gerekirse gene yaparız. Ermeni olaylarını Soykırım olarak niteleyen Avrupa ülkeleri, Bir zamanlar bizim yurdumuzda işgalci durumundaydılar. İnsanlık tarihinin en onurlu savaşını vererek onları topraklarımızdan kovduk. "Geldikleri gibi, giderler" demişti, büyük ATATÜRK. Gittiler. Ama, kovularak gittiler. Bize gıcıklıkları ondan. Unutamıyorlar. Sayın İsrailli komutan, Siz neden gıcıksınız?

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..