Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Gideceğim yollar var

Gideceğim yollar var
 

Yolları aşıp gitmek istiyorum. En uzak diyarlara, kimsenin olmadığı sessiz bir göl evi kenarında kalmak istiyorum. En uzaklarda kimsenin beni tanımayacağı, kimsenin tanıyamayacağı bir yerde olmak istiyorum. Düşler ülkesi misali düş misali, kaçıp gitmek istiyorum bu koca sevdiğim şehre inat. Ardımda sevdiklerimi bırakarak, elimde bavulum, gitmek, bitmek istiyorum. Tek istediğim küçük bir ev; etrafı yeşilliklerle dolu, iletişimin olmadığı sessiz şirin bir yer…

Yanımda sadece umutlarım olsun istiyorum. Yanımda sadece koca bir bavul dolusu hayaller ve umutlar. İçine sığdırabileceğim kadar hayat koymak istiyorum: Birazcık hayal, birazcık umut. Uzun yollar var önümde, uzun yollarım var, gideceğim yollarım var daha aşamadığım.

Kırların arasında olsam, mevsimlerden yaz olsa, düşlesem yanımda getirdiklerimi, ya bir köy evi, ya da kır evi. Etrafımda sadece küçücük serçeler olsun isterim. Satırları bir bir okuyacağım kitaplarım, satır satır yazacağım kağıdım olsun yanımda. Bir de bu anları ölümsüzleştireceğim fotoğraf makinesi. Öylece an ve an kalsın düşler diyarından, daha gidecek çok yolum var.

Ya küçük bir kasabada tanımadan bir ninenin ellerinden öpmek,  ya da tanımadığın bir bebeğin masumiyetinde kaybolmak. Bilmediğin, düşlemediğin bir şehirde yaşamak, umutlarını yaşatmak, her anını dolu dolu yaşamak. Sanki gencecik 15'inde bir genç kız gibi. Aşk vurmadan gönlüme, aşk olmadan, ne yara izi, ne de gönül yarası olmadan uzaklarda masumane yaşamak… Sevdiğim koca şehri ardımda bırakıp sıcacık bir şehirde yeniden hayata “merhaba” demek… Özlemini çektiğiniz tazecik tereyağının tadını alabilmek, hormonsuz domatesin o kıpkırmızı haliyle küçücük bir lokma almak… Nasıl da keyiflidir aslında, o tazecik el değmemiş yeşillikler… Tertemiz bir hava yazdan bir selam versin bize. İçimizi ısıtan, içimizi yakan…

Kaçıp kurtulamayan, bu koca şehirlerde kalan, yaşamaya çalışan bizleriz. Ne kadar ihtiyacımız var aslında uzaklarda kısa da olsa kafa dinlemeye… Yeniden bir hayat kurmaya, yeniden merhaba demeye…

Gidecek yollar henüz tükenmemişken, gidecek yollarımız varken, yeniden merhaba demeli hayata…

Merhaba demeli…

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..