Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Gideceksen git

Gideceksen git

Ağır bir cümle,

Ağır sevmeler gibi

Söyleyende ağırdır eminim

Ne tam git der gibi yürekten

Ne kal der gibi yürekten.

Kararsızlık içeriyor.

Tıpkı başlangıçlar gibi,

Tıpkı bitişler gibi.

Peki kalmak için ne yapmak gerekir. Herşeyden önce aidiyet duygusunun yüksek olması gerekir.

Aidiyet nedir?

Bağlılık bakın bağımlılık demiyorum.

Bana göre bir işe, biri insana bir hayvana ve bunun gibi bir çok şeye bağlı olma, sevgi şefkat hissederek bile bile gitmeme durumu.

Aidiyet duygusu nasıl kazanılır?

Aidiyet duygusunun gelişimi için özellikle karşındakinin içten ve inandırıcı olması gerekiyor.

Örneğin ben işime çok bağlı ve aidiyet duygusu çok yüksek bir insanım.

Neden mi herkes bana o ortamda güvenilirlik şefkat korunma içtenlik duygusunu göstermişte ondan.

Bu ilişkilerdede böyledir.

Biri gideceksen git dediğinde,

Size kararsız gibi gelirse şunu düşünün.

Siz onun yerine karar verin?

Güvenilir miydi?

İçten miydi?

Koruyucu muydu?

Şefkatli miydi?

İlgili miydi

Tıpkı bu ülkede doğup büyüdüğüm gibi.

Karşımdakindede büyüyüp geliştim mi?

Eğer yanıtınız evetse kesinlikle ne denirse densin kalın.

Hayırsa diyecek bir şey yok arkanıza bile bakmadan gidin.

Arkanıza bile bakmadan.

Sevgiyle.

 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..