Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '11

 
Kategori
Seçim
 

Gidelim bugünlerde buralardan

Gidelim bugünlerde buralardan
 

Güzel Söke...


Birisi İslam’ı etmiş bayrak.. 

Ötekisi Türklüğü etmiş bayrak.. 

Bir ötekisi modernliği etmiş bayrak.. 

Bir diğeri var ki.. 

Hem diyor senden ayrılamam yar.. 

Hem sözler söylüyor ayrılıktan beter.. 

Gülerim ben bunlara.. 

Gülerim ben bunların bu hallerine.. 

Bakarım beylere bakarım hanımlara.. 

Hepsi de kerliferli insanlar.. 

Düşünmezler biraz.. 

Birazcık! 

Yahu! 

Neyi bayraklaştırırsanız bayraklaştırınız. 

Sonuçta hepsi de aynı insanlar! 

Gülüyorum vallahi! 

Bunlar adamı güldürürler ya.. 

Aslında.. 

Ne Allah var akıllarında ne kuran ne de insan! 

Ne Türklük ne de Kürtlük! 

Ne de halkın modern yaşaması.. 

Beyler tuzu kurulardan ya.. 

Onların işi kendilerini tatmin! 

Meydanlara çıkınca para bulmuş çocuğa dönüyorlar. 

Atıyorlar tutuyorlar esiyorlar gürlüyorlar. 

Asıyorlar kesiyorlar sallandırıyorlar. 

Evlerine gidince av yapmış aslana dönüp.. 

Keyif içinde uykuya dalıyorlar. 

Bunlar Kuran'ı iyi okumuş olsalar.. 

Bilirler Allah en çok barışı sever. 

En çok barışı arayıp bulanı sever. 

Bunlar barışı değil, olsa olsa savaşı arayanlardır. 

Bu çağda böyle siyaset, böyle liderler.. 

Dostlar başına! 

... 

"Bu gönül..

Sıkıldı bugünlerde,

Sıkıldı buralarda,

Alfret Adler’in misali..

Çirkin der durur son günlerde,

Yalana batmış şu ülke insanlığına..

Gitmek ister buralardan,

Hem de kaçarcasına

Bugünlerde bu gönül..

Gidip bakmak yüzlerine,

Utandırmak ister,

Barışı yadsıyıp barış isteyenleri,

Utandırmak!

Uçmak ister dağlara,

Dağların yücesine!

Bu gönül..."

... 

21. yy Türkiye’sinde böyle siyaset… 

Böylesine komik! 

Ne diyeyim, dostlar başına! 

… 

Ah be gönül ne dedim ben sana? 

Gidelim dedim. 

Gidelim bugünlerde buralardan! 

… 

“Uçuverse bu gönül,

Uçuverse!

Konuverse dağlara,

Dağların yücesine!

Unutsa kendini,

Unutsa bu gönül…”

(Fotoğraf: Güzel Söke) 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..