Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '09

 
Kategori
Anılar
 

Gidelim buralardan.

Gidelim buralardan.
 

...


Dün akşam işten eve dönerken rutinleşen yolumda yola devam ediyordum.

Radyodaki bir kanalı diğer kanallar gibi sabitlemiyor.. O kanalda o an hangi frekans çekerse onu dinlemeyi seviyoruM... Sevdiğim bir kaç kanalı dolaşıp dinledikten sonra sonra, o ayarsız frekansa gitti elim ..

Birden

Gidelim Buralardan

dedi radyodaki ses...

Ah nasıl isterdim nasıl

Neden bu yoldayım!

Nasıl isyan ettim..

Artık gitmelerim cazip gelmeyeceği yolda olmalıydım

Artık sevmelerin güzellikleri yolunda olmalıydım.

İmkansız çogu zaman istemek yetmiyor

***

Sonra songül kendine gel dedim ve şarkıya eşlik etmek için sesi son ayarına getirdim ve birazda arabanın gazına bastım belki gitmeleri sağlar diye...

Nafile!

Sanki araba gitmesi gereken yeri ezberlemiş direksiyon hakimiyeti bile bende değildi.

O evin yolu çoktan tutmuştu bile

Sadece direksiyorunu bir figuran gibi elimle tutuyorum

O an diğer günlerden farklı yapabildiğim tek fark

Eve bir başka sokaktan girmek oldu...


***

Söyleyin yarime baharları beklesin
Sögüdün dalları bugun eğilmesin
Beni geçirmeye kardeşim gelmesin
Annesinin bir tenesini kimseler üzmesin

Gidelim buralardan dayanamıyorum
Gidelim buralardan unutamıyorum

Yükleyin ne varsa gönlüme demlensin
Ayrılığın üstüne hasretin eklensin
Beni geçirmeye yalnızlığım gelsin
Ya dönülür ya dönülmez kimse üzülmesin

Gidelim buralardan dayanamıyorum
Gidelim buralardan unutamıyorum

Şarkıyı eşsiz yorumu ile Nazan Öncel söylüyordu bende bitene kadar eşlik ettim...

İnsanı bulunduğu durumdan; ortamdan alıp götüren şarkılar var işte bir tanesi daha geldi arkasından

SENİ BUGÜN GÖRMEM LAZIM

Bir düş gördüm düşümde
Gözlerin yerlerde idi
Ellerin ceplerinde
Kalbin ötelerde idi

Seni bugün görmem lazım
Şöyle biraz açılmam lazım
Derdimi anlatmam gerek
İçimi dökmem lazım

Bize ne oldu bilmem lazım
Önce kendim inanmam lazım
Bunla başa çıkmam gerek
Zamanla alışmam demek
Beni biraz anlaman lazım

O da mı yalan bu da mı yalan
Kötü bir rüya gördüm o zaman
O da mı yalan o da mı yalan
Kötü bir rüya gördüm o zaman

Silah zoruyla mı sevdin
Kalbine zorlamı girdim
Mümkün olabilseydi
Anlatabilirdim

Seni bugün görmem lazım
Şöyle biraz açılmam lazım
Derdimi anlatmam gerek
İçimi dökmem lazım

Bize ne oldu bilmem lazım
Önce kendim inanmam lazım
Bunla başa çıkmam gerek
Zamanla alışmam demek
Beni biraz anlaman lazım

O da mı yalan bu da mı yalan
Kötü bir rüya gördüm o zaman
O da mı yalan o da mı yalan
Kötü bir rüya gördüm o zaman

Uzun bir süre avcılar sahilinde deniz karşımda arabada bir o yana bir o yana dolaştım şarkılar arda arda geldiki sanki izin vermiyordu asıl sıradan yapmam gereken şeye..

Bende ritmine uydum

Yapabildiğim sadece buydu.

SENİ BUGÜN GÖRMEM LAZIM

diyorum haykırarak arabanın içinde... Görmem lazım... Sadece yankı oldu

Cevap ....

Sessizliğe sevmem

Bana düşende hep sessizlik oldu.

....

Gelincik

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..