Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gidemedim...

Gidemedim...
 

Sen aşkı anlatamadın bana,

ben de hiç soramadım sana; 

“Sence aşk ne/ydi?”

Bazı zamanlar aklım karışırdı;

Sahi, “Aşk ne/ydi?

Var mıydı? Yaşadık mı? Ya da yaşadığımız AŞK mıydı?

Yaşadıksa nasıl yaşadık böylesine uzak, böylesine yabancı?

Yoksa sadece bir rastlantı mıydı aşkın sende vücut bulması,

sende anlam kazanması?

!

Ne kadar karışsa da aklım, sonunda bulurdum değişmeyen yanıtı;

“Aşk demek, SEN demek”ti!

Can veren nefesimdin, nasıl bilmezdim !?

Yokluğunun yaratacağı boşluktan kaçtım durdum, ruhum aşkla tanışalı…

Seni beklerken yaşlandı da yıllar, umutlar hiç yaşlanmadı...

 

Gidemedim!..

Gitmek umut etmekten, gitmek (sensiz de olsa)SENi yaşamaktan vazgeçmekti

ve gitmek, unutuşlara izin vermekti...

 

Gidemedim!..

Çünkü“Aşk demek, sen demek”ti...

Gitmek, AŞKı da, SENi de inkâr etmekti...

 

 

***

 
Toplam blog
: 247
: 1493
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Antalya ve Akdeniz aşığı bir öğretmenim. Bol bol okurum, blog yazarım, şiir yazarım. Yazdıkça ve ..