Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '16

 
Kategori
Şiir
 

Gidemem ki...!

Gidemem ki...!
 

ınt


Bir kaç mum, biraz şarap ve çokça şiire ihtiyacım var.

Yalnız sana açılmış ve yalnız sana kapanmış,

O kapıda kırık bıraktım gönlümü.

Aldın götürdün ne varsa yarım bıraktın ömrümü...

Herkes yüreği kadar sever sevdiğim...

Sanırım iliklerime kadar mutsuz olduğum bu yerden,

İnsanlardan kaçmak istiyorum 

Geçmişi kırmaya gerek yok, zaman zaten ölüyor...

Bildiğim tek şey;

Kimse için değil, kendim için mutsuz olduğum…

Ne hasretlikler son buldu,ne kavuşmalar ,özlemler..!

Terk edilmiş şiirlerin başında yastayım daha,

Kelime dağarcığımda yankı yapıyor ağıtlarım..

İnsanın kendisiyle barışamaması gibi..

Ne öyküler barındırır içinde bilinmez!

Sır küpüdür konuşmaz!

Çok yoruldum, çok .

En çok bitiren, kırıklıklar,

Sessizce susarım …

 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..