Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Giden yıl umutlarım,hayallerim kaldı sende

Giden yıl umutlarım,hayallerim kaldı sende
 

Görsel alıntı


Gitme desem de vaktin geldi gideceksin,

Gidiyorsun diye senin için hiç üzülmem,

Beraberinde götürdüğün benim ömrümden

Hatırlanacak hiç bir hatıran kalmadı bende,

Benim umutlarım, hayallerim kaldı sende…

******

Günlerin gecelerden daha karanlık geçti,

Haksızlıklar hep sessiz, sedasız seyredildi,

Mertler, namertlerin emrine amade edildi,

Hatırlanacak hiç bir hatıran kalmadı bende,

Benim umutlarım, hayallerim kaldı sende…

******

Bana hüzün verenin ardından yas tutmam,

Gelen gideni arattırır, gelen için sevinmem,

Artık yeni yıllardan hiç bir umut beklemem,

Hatırlanacak hiçbir hatıran kalmadı bende,

Benim umutlarım, hayallerim kaldı sende…

 

Not: Giden ve gelen yeni yıllar için iç dünyamdan dış dünyama aktardığım şahsi sözlerim böyle.  

Yeni yılın Milliyet Blog’un kıymetli Editörlerine, sair çalışanlarına ve değerli yazarlarımıza önce sağlık, sonra mutluluk getirmesini diliyorum.  

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..