Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Giden yolcu

Giden yolcu
 

TREN YOLCUSU


Trenler gelir, Ankara Gar'ına,

Trenler gider yolculu, yolcusuz,

Sevdalı bakışlarla sallanır eller,

Hasret alevi sarar, kalırsın öksüz.

 

Umutlarımı aldı, kara tren,

Götürdü duman, duman uzaklara,

Gözüm yaşlı, boynum bükük,

Bakakaldım raylara.

 

Aşkım yetim kaldı,

Tren seni benden çaldı,

El salladın uzun, uzun,

Dumanlarda kayboldun.

 

Sensiz kaldım karanlıklarda,

Yolumu bulamıyorum,

Niçin bırakıp gittin beni?

Sevdam affetmeyecek seni.

 NAHİDE ÇELEBİ

 6 Ocak 2010 Ankara

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..