Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Gidenin ardından...

Gidenin ardından...
 

..sebebim sendin bu şehir kararmadan önce....


Gül pembesi çizgilerle resmini işliyorum
Karanfil moru gecelere

Şiirleri seninle yüklüyorum kanatırcasına

Dizeleri ağlatıyorum.
Seni işliyorum hecelere bitmeyen bir inat
Seni yaşamak istememdi çaresizligim
Tek sana adanmışlığımdı ölümüne

Bekleyiş şarkıları yazacağım kara gözlü aşıklara

Gökyüzündeki kızıla boyayacağım bacalardan tüten dumanları

Yangın çıkacak birazdan

Bakmayın bana öyle merakla


Yalnız bırakın...


Kahrolası med cezirler

Çatışmalarım onlara benzer..

Kendimle ilgili yenilgilerim

Sanki karıncalar bile galip

Yakınından geçemediğim özgürlükler

Neden sevilir bu bülbüller

Kuş olmasalar varlıgından şüphe


Bilmiyorum

Ansızın çıkıp gelecekmisin

Aniden
Bir avuç toprak olmadan sonunda

Yüreğin bende emanet biliyorsun
Yüreğim emanet sende
Yüreğin ellerimde

İnce bir kan sızıyor hücrelere


Çok yakında bitecek

Uzun sürecek bir sessizligin eşliginde..


Karşı dağların ardında ne var merakı

Herşeyi unutturası bir heves

Yaşamak için bir can suyu lazım

Ver artık ne vereceksen ver şu yüreğime yeter,

İsyanımın günahı da benim


Artık acılarımı yüreğimin bir kenarında bıraktım

Unutmadım asla


Sebebim sendin bu şehir kararmadan önce


Kuşlar suskun buruk bir matemi yaşar gibiler

Umudumu yüreğine rehin bırakıyorum


Sarhoş gecelere yasladığım başımı

Yorgun sabahlarda zor ayılttım güne


Kimbilir belki bir gün dönecektir

Yüzüm tekrar gülümseyerek güneşe....


Ne bakıyorsunuz öyle

Çekin gidin başımdan

Şimdi ufka bakma zamanım

 
Toplam blog
: 88
: 1115
Kayıt tarihi
: 09.01.07
 
 

Ankara SBF'yi bitirdim. Öğrencilik yıllarında gazetecilik, sonrasında uzun yıllar özel sektörde ü..