Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '13

 
Kategori
Psikoloji
 

gidenin ardından

gidenin ardından
 

www.thewallpapers.us alıntı


Toroslar’dan aşağı kıvrıla kıvrıla inen şehirlerarası yol, baharın teslim aldığı yemyeşil ovada sonsuzluğa uzanıyormuş gibi geldi bir an…

İnsan bu duyguyu,sevdiğine kavuşmak için düştüğü o bir türlü bitmek bilmeyen yollarda taşır hani; zamanın geçmediği, kilometrelerin tükenmediği...

Yollardayım...

Yollardayım ama bir anlayabilsem o yolun sonunda kime ulaşabileceğimi!

Aslında, bekleyenimi kaybettiğim o kentte beni özleyen hiç kimse kalmamışken artık, benim bu yollarda ne işim var ki?

Üstelik onun açmayacağı o kapıyı neden çalayım artık, niçin çalayım ki?

Gözlerim ağrılı, gözlerim yapış yapış...

Ya içimdeki öksüzlük, bilmem çoğalır mı yoksa eksilir mi?

...

Hani muhabbetle geçirilecek buluşmalar plânlamıştık seninle, neden aldattın beni?

Yaşadığını varsaymaya çalışıyorum ama olmuyor bir türlü işte.

Bu ani, bu kararlı, bu habersiz terkediş sana hiç yakışmadı ki!

...

Günler geçecek, küllenecek  acın; acın hafifleyecek zamanla tıpkı her acı gibi.

Şu an üzgünüm ve bitkinim, yüreğim talan, yüreğim yangın yeri...

Söylemek için erken belki de geç, bilemiyorum ama, 

             "çok özledim ben seni !"

 

 

***

 

 

 
Toplam blog
: 247
: 1493
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Antalya ve Akdeniz aşığı bir öğretmenim. Bol bol okurum, blog yazarım, şiir yazarım. Yazdıkça ve ..