Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Gidenin ardından

Gidenin ardından
 

Ayrılığın kaçınılmazlığına inandırır seni, umutlarını, düşlerini, sevgilerini alıp çekip gider. Bir tek anılarını bırakır geride bir de hatırladıkça gözyaşlarına boğulacağın nağmeler...ve ardına bakmadan çekip gider. Eğer yalnız bırakmışsa ardında, insafsızlıklarını görmemek için çekip gider. Herşey o saniye'' bitsin kapansın bu sayfa'' diyemediği için çekip gider. ''Kırıldım ve affedemiyorum'' diyemediği için çekip gider. ''Seni istemiyorum artık hayatımdan çıkaracağım'' diyemediği için çekip gider. ''Bilki hiç unutmayacağım'' diyemediği için çekip gider. '' ''Biliyorum çok ağlayacaksın ama daha iyisini yapamıyorum'' diyemediği için çekip gider. Bilir çekip gitmenin bir çözüm olmadığını ama vicdanını rahatlatmak için çekip gider. Çekip gitmek bir noktadır kimi zaman, kötülükler noktalansın diye çekip gider. ''Sen gözümdeki ışık, dudağımdaki tebessüm, içimdeki sevinçsin'' diyemediği için çekip gider.''Sen hayatıma renk katan, sen yüreğimdeki çarpıntı, sen hayatımdaki neşesin'' diyemediği için çekip gider.''Sen yolumu aydınlatan, sen gönül yoldaşım, sen dert ortağım'' diyemediği için çekip gider. Nolur ''çekip gitme'' nokta koyma. Keşke böyle yaşanmasaydı bazı şeyler, keşke affedebilsen beni, keşke döndürebilsek zamanı geriye...

Savaşsak aramıza giren şeytanla olmaz mı? Büyük aşklar her türlü engeli aşar. Gerçek dostluklar her sınavı geçer. Sevgi eninde sonunda kazanır.
 
Toplam blog
: 20
: 706
Kayıt tarihi
: 23.05.07
 
 

İstanbul'da bir eylül sabahı doğmuşum. Evin küçük kızı olarak büyüdüm. Küçük yaşta hem eş, hem Yağ..