Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gidenler ve kalanlar

Gidenler ve kalanlar
 

Mutlu musun diye baktım

İliklerine kadar hissettiğin pişmanlık vardı gözlerinde

Ama mutsuzda değildin

Değdi mi dedin bana

İkimizin de hayatını, mutlu geçirmesine izin vermemene değdi mi?

Sendeki hüzne bakarken kendi hüznüm çöktü içime birden

Değdi mi dedim içimden kendime

Sen arkana bakmadan giderken…

Oysa ki yıllar önceden hatırlıyordum ben bu sahneyi

Sen yine arkana bakmadan gidiyordun

Şimdi yine gidiyorsun

Ben yine bakıyorum

Düşündüm senin ardından

Değdi mi?

Değmedi be sevgili...

 
Toplam blog
: 9
: 590
Kayıt tarihi
: 14.07.09
 
 

Merhabalar, ben 1985 Zonguldak doğumlu olup 1994 yılından itibaren Antalya'da yaşıyorum. Hayata d..