Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Gidenlerle ölünmez

Gidenlerle ölünmez
 

''Ve şu saat geldiğin an durabilir sevincinden, zaman çıldırabilir. Çünkü benim dünyamda ölümsüzlük seni sevmek demektir...' ÜMİT YAŞAR


Ayrıntılarımı sıraladım bir bir...

Ya ben neden herşeyi bu kadar çok düşünür oldum...

Biri bana 1'şey söylüyor saatlerce dalıp gidiyorum, çişim gelince bende anca kendime geliyorum vallahi :)

Sebep-sonuç ilişkisinin çelişkisi,

Bende anlatılmaz farklı :)

Bir sebebim varsa sonuçlarım bin tane.

Anlamıyorum abi, ben kendime sorun mu arıyorum...

'Her aşk mutlaka biter ''dedi bugün bir arkadaşım...

Oturdum düşündüm,

Düşünüyorum öyleyse varım hi hi hi :)

Eveeet ya dedim kendi kendime elbet biter.

Sevdiğini sandığım nice insanlar gitmedimi kız Fulya?

Gittiler yaa kızım sen aval aval baktın arkalarında,

Mal mısın nesin birde ağladın değmeyeceğini bile bile...

Bu iç sesim de bana amma hakaret ediyor hi hi hi :)

Ben sinirimden ağladımmm, desemde kendi kendimi kandıramam ki... :)

Sevdim ve ağladım....

Kim karışabilir ki...

Tüm ayrılıklar acıdır... acıtır...

Her bitişimiz bir başlangıç olsun, yüreğimize hep sevgi dolsun...

Üzülsekte sonrası, başlangıcı bir bahar havasında,

Çicek kokuları tazeliğinde olsun...

Olsun muuuuuu??????

     AMAAAN OLSUN :)

 


 

 
Toplam blog
: 21
: 819
Kayıt tarihi
: 16.03.12
 
 

Hayatımın beyaz atlı prensini bulamadım. Şu alışveriş siteleri var ya (isim vermiyorum reklam olm..