Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Giderayak Mahvettin!

Giderayak Mahvettin!
 

Resim bir Koreli tarafından çekildi, tek başına Başbakanlık binasını ziyaret ettiğim gün 2012 Berlin şu anda bembeyazmış ve eksi sekiz derece...


Facebook’un gerçek starları, kahramanları: Hayvanlar!

Bayıla bayıla ben onları beğeniyorum.

 Feyza’nın profil değiştirmesi beni etkilemiyor.

Takipçileri sevinsin. 

Siyasileri adım adım takip eden sanatçıların; Facebook’a renk katan karikatürlerine gelince; bu ne isabet bu ne yetenek demekten kendini alamayanlardan biriyim.

Lâkin!

Bu sanat eserleri, bünyesinde zaman zaman teknik hataların dışında; mantık hataları da barındırıyor.

Dövizin fırlaması; patates çipsinin tırlaması ;sebze fiyatlarının el yakması; bu ülkenin iki gün üst üste gülememesinin yegane  müsebbibi “Sultaner 1. Mahvettin” değildir.

Tek başına olacak iş mi? Biliyorum siz de inanmıyorsunuz.

Takımınıza partinize; partinizin milletvekillerine ateş püskürürken; yakıp kül etmemek için karşı yakadan günah keçileri arıyorsunuz.

 Keçiler bulunsa dahi açılan yaralar kolayca kapanmayacak.

Çünkü bu topraklarda gerçek abdalların soyu tükenmek üzere…

Hani şu ölmüş dağ keçilerini dualarıyla yaşama döndüren abdallar…

 Sağa sola; doğuya batıya, güneye kuzeye bakıldığında tablo aynı tablo; ressamlar farklı ama eserlerin birbirinden hiçbir farkı yok; tesadüfün böylesi; parmak ısırtıyor.

 “Kardeşlik” mevhumu insanlığın en büyük zafiyeti; kardeşin kardeşe yaptığı zulmü görmemek için kör olmak gerek zaten beşer: Kör kütük kör ve abdallıktan yoksun; aptallaştıkça aptallaşıyor.

Ben sen biz siz onlar dört dörtlük birer mahvettiniz.

Aradaki fark; kaçıncı sırada oluşumuz.

Keşke sadece bir Sultaner 1.Mahvettin olsa bu dünyada; bilmece şıp diye çözülürdü.

 Milyonlarca mahvettin kol gezerken sokaklarda; sadece birinden söz etmek; sanki cimrice bir davranış biçimi.

Giderayak şirince bir blog yazısı döktürmek isterdim.

Bulamadım ama elbet bir gün bir şirine klavyenin tuşlarına sere serpe uzanacak işte o zaman…

Hoşça kal güzel şehrim, seni soranlara selamlarını iletirim.

Alev Meisel /İzmir 31. Ocak 2014 Cuma   

  

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..