Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Giderayak özledim

Giderayak özledim
 

özledim


Sırtıma saplanan bıçağın çıkartılırken çıkardığı sesi özledim... 
Yangından arta kalan külün kokusunu, savruluşunu bir de! 
Kırılan kalplerin değil de, 
Ağaran saçların rüzgarda dağılıp, dökülüş hikayesini özledim. 
Gidenlerin unuttukları veda cümlelerinin arasına sıkışan, 
“Dönmeyeceğim” tınısını özledim.
Hiç bitmeyecek gibi yapılan kavgalara verdiğim emeğin heba olmasına üzülmüyorum 
Duvara fırlatılan her kelime ve üstüme boca edilen her cümlenin duvarda dağılmasını
Yüzümde parçalanmasını özledim. 
Sırtımı sıvazlayan tüm ellerin sırtımda açtığı yaraları sarması için ihtiyacım var tüm bu özlediklerime !
Kendimi kendimden koruyan ellerim eskisi gibi değil artık. 
Çelimsiz, 
İçten pazarlıklı, 
Sükûnet halinde! 
Özledim şimdi giderayak 
Bir ses duysa bir emir ya da! 
Gider ayak.... 
M'S

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..