Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Giderken gördüm Aşkı

Giderken gördüm Aşkı
 

GİDERKEN GÖRDÜM AŞKI


Geçenlerde okuduğum bir yazıda diyordu giderken anladım..

Neden giden sevilir?

Bu hayatın kanunuydu belki de, içinde oynaklık olan kadın nasıl iki dakika yüzüne gülüp sonra sen daha ne olduğunu anlamadan arkasını dönüp gider ya işte hayat aynı ruhunda oynaklık olan bir kadın gibi bakar bizim suratımıza... Giden kıymetlenir çünkü biz insanoğlu yaradılış itibarıyle hırslı ve kıskanç bir doğaya sahibiz adeta şeytan gibi! Zaten dünyaya gelirken de şeytanla iş birliği yaparak gelmedik mi....

Aslında bu aptallığın ifadesi olan eşsiz kelime GİDERKEN ANLADIM’ı açıklayan çok süper  kısa bir söz vardı… Hani bazen insan birini yanında tutmayı bilmez ama onun yokluğunuda istemez, kaybetmeyi göze alamaz ama kazanmak için mücadele de etmez bağlanmaya cesaret edemez ama ondan tamamen kopmayı da beceremez, ne sevilmekten vazgeçer, ne sevmeyi bilir.. hani çoooook sonra zaman geçer de kaybeder ya işte o zaman dökülür dudaklardan itiraf edercesine …

- Ne gözümü alabildim ne göze alabildim…

Asıl mesele bu zaten. KORKU. Aşk korkusu. Hani olur ya böcek korkusu su korkusu vs. bu tip psikolojik korkulardan hiçbir farkı yoktur bunun. Hani hayvanlar onlardan korktuğumuzu hisseder ve o zaman saldırıya geçer ya aşkta böyle ondan ne kadar korkarsak o kadar canımızı yakar ne kadar kaçarsak o kadar kovalar. Ama insanlar bilmiyorlar mı aşk ne kaçmak ne kovalamak işidir. Aşk özgürce yaşanmalıdır. Sadece kadın erkek ilişkisi değildir aşk  

İnsanoğlu yasak elmayı yemeseydi ne olaktı  acaba…?? Acaba bu soruyu daha önce düşünen bir yaratık var mıydı ?.Var ya da yok belki de hayatta cevabı olmayan tek sorudur bu bilmem ki.? 

Ama benim asıl merak ettiğim aşk herşeyden önce mi vardı evrende yoksa insanoğlunun dünya ya atılmasından sonra mı başladı? İlk aşık Adem'le Havva'nın aşkı mıydı yoksa ilk aşk Adem'le Havva'nın rabbime duyduğu aşk mıydı ? Sorular sayılamayacak derecede çoğaltılabilir. Önemli olan cevaplar cevaplar size kalmış… Okurken düşündüren bir yazı olsun istedim. Şaka bir yana cevap bulamadım hiç birine ben bakalım bulan birisi olabilecek mi?

Neyse ben kendime göre aşka cevap vereyim o zaman. Aşkın tek bir cevabı yoktur sevgili okurlar… Aşkın her yaradılışa, her hayata, her vücuda, her bünyeye, her yapıya, her iklime, her yöreye, her uygarlığa, her ademoğluna göre farklı bir cevabı vardır .

Ama çeker insanı zor olan şeyler, zıt kutupların birbirni çektiği gibi.

Hani şarkıdada diyor ya zor olanı seviyor insan her defa. Gerçeği ben de sahtesi dilde gizli. Dile gelene değil gönle gelene bakın dile kolay herşey. Gönül gözünüzü açın ve karşınızdaki kişinin gönlünden geçeni görmeye bakın ve UMARIM başarılı olursunuz.

Gönlünüze sağlık..                                                                                            

 
Toplam blog
: 7
: 508
Kayıt tarihi
: 29.11.12
 
 

Şu an özel bir sektörde grafikle uğraşıyorum. Ama birçok insan gibi asıl yapmak istediğim bu deği..