Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Giderken

Giderken
 

her gidiş, bir kesiktir gönül dehlizlerinde


Tükeniyorum dem be dem yaşamdan,
Tükeniyorum sevdiklerimin gözünden,
Tükeniyorum umut ektiğim yüreklerden,
Tükeniyorum uzaklaşan gemi bacasında.

Yokluklardayım unuttum adımı,
Yokluklardayım savruldum siyahta,
Yokluklardayım kavruldum çilede,
Yokluklardayım yitirdim varlığımı.

Aramayasın beni şiirimin uzağında,
Aramayasın beni akgüvercinin kanadında,
Aramayasın beni gözyaşının tuzunda,
Aramayasın beni sevda gemisiyle.

Gidiyorum sesimi kısıp da bilinmezlerle,
Gidiyorum mürekkebi kuruyan kalemimle,
Gidiyorum güneşin battığı iklimlerle,
Gidiyorum alın ak, akın karardığı yokluğa.

Serap Hoca

 
Toplam blog
: 37
: 402
Kayıt tarihi
: 06.12.07
 
 

1959 doğumluyum. Yozgatlıyım. Ankara Gazi Eğitim Ensitiüsü 1979 mezunuyum. 1993 `te alanımda lisa..