Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Giderken

Giderken
 

resim netten.


Giderken

Bilerek mi yanına almadın giderken
başının yastıkta
bıraktiği çukuru...

Güveniyordum
oysa ben sevgimize
vapur iskelesi
ya da tren istasyonundaki
saatin doğruluğu kadar

Beni senin gibi
bir de annem terketmişti
ki göbeğimde durur
onun yokluğundan
bana kalan
çukuru........


Sunay Akın


Bazı gitmeler vardır ki, insanın içine bu kadar işler, bu kadar derinlere bıraktırır izi.

Gitmeler ah bu gitmeler.

Bu kadar sızlattığı için mi o gidene olan aşk da bitmez.?

Hayatımıza nasıl yeni birileri girebiliyorsa, bir şekilde gidebileceğini biliyorsun buna rağmen, bu gitmeler çok ama çok acı veriyor.

Aslında gitmek , sadece terketmek diri..

Karşınsında ki acısından bakıldığında terk edilmektir.

Her iki tarafta farklı boyutuyla acısını içinde yaşıyor.

Bazende keşkelerle kala kalıyoruz.

Bir sürü sorular , sorular ve ceapsızlıklarla kalıyorum!

Biliyorum, her gidiş yeni bir başlangıçtır değil mi :)

Sevgilerimle.

Gelincik

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..