Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Gidersen...

Gidersen...
 

..........


Gidersen ışığım söner
gözbebeklerimden ilkler
dudaklarımdan gülüşler
gider

Gidersen bağlarım çözülür ansızın
dizlerimden derman
damarlarımdan kan
gider

Gidersen çökerim
dinmez sızım elemim
kalbim yetim kalır
düşlerimden bir sevda
gider

Gidersen gölgem tanımaz beni
sıcaklar bana küser
hep ayaz kalır akşamlar
gidersen göklerimden yıldızlar
gider

Gidersen hep güz kalırım
hüzünü taşıyamaz taşarım
gidersen elemler yakar beni
içimden bir vefasız
gider

Gidersen umutlarım biter
her rengi siyah kalır
bahçenin bağın
gidersen bülbülü susar
güllerin
dalından bir gonca
gider

gidersen bahar gelmez
yazlar kavurur
kışlar dondurur
gidersen âhım durmaz
içimden bir nehir
gider

gidersen
alışamam sensizliğe
yastığımdan kokun gider
masamdan hayalin
evin her köşesinde
gülümseyen gözlerin
gider

gidersen
konuşamam
hecelerim düğümlenir
gidersen
kurur dilim damağım
nutkum tutulur ismin
gider

gidersen
gecem bitmez
şafağı görmez gecem
gidersen
şafağa varmaz karanlık
semadan dolunay
gider

gidersen eğer.....

gözlerin beni vurur
yaşların boğar beni
son bakışın katilim
olur
vurulur düşerim!
DUR !...GİTME....!

 
Toplam blog
: 45
: 766
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

Yazmak bir yetenek işinden çok,duygu işi olmalı. Arada yazdığım oldu ama öylesine...Yıllar sonra ba..