Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gidesim gelmemişti hiç Senden..

Bana gelişlerini izledim ilk önce, konuşmaktan çekindiğin, kasıldığın, ellerini koyacak yer bulamadığın, gözlerime bakmaya çekindiğin anlarında çok iyi gözlemledim her tarafını karış karış, belki de o masum hallerine aşık oldum, saflık işte hep öyle kalacağına inanmanın başka bir açıklaması olabilir mı ?

Gidesim gelmemişti hiç senden, kalabalıklardan sana geldiğimde arınmış gibi hissediyordum kendimi, suskunluğum bundandı hep yalnızca durup sana bakmak yeterliydi anlıyor musun ? Gözlerim, ellerim, kalbim hep seni bekliyordu biz seni bekliyorduk, belki ufacık bir söz, belki masum bir dokunuş senden gelen ne olursa olsun biz hep bekliyorduk yalnızca duygularının yalan olması korkutuyordu ve korktuğu başına gelirmiş ya insanının öyle oldu işte, onca zaman, yalnızca bir korkunun yaşanmasıyla hiç yaşanmamış gibi silinip atıldı senin tarafından..

Gitmek istediğim için gitmedim ben gitmek zorunda bırakıldığım için burdayım, sensizim, sessizim, yalnızım.. Gittiğim yerde de sana ihanet etmiyorum merak etme, geçtiğimiz yollardan geçmiyorum başkalarıyla, oturduğumuz çay bahçelerine gidip oturuyorum tek başıma sanki varmışsın gibi iki çay söylüyorum hala, tuhaf bakıyorlar bana ama bilmiyorlar sevgilim bedenin yoksa bile ruhunu oturtturuyorum ben karşıma, hayal kırıklıklarımdan yeni hayaller inşa ediyorum yüreğimin tenhalarına senli hayaller, ama sonunda hep gidiyorsun sen, zaten gitmemen gerektiğini neden anlatamadım sana bilmiyorum, beraber geçirdiğimiz zamanlarda sadece sevgimi göstermekten başka bir şey yapmadığım için mi uzaksın bana. yalnızlığı bu yüzden mi duvar yapıyorsun aramıza ? Oysa sevildiğini bilmek yeterli olmalıydı gitmemek için yok yok sen aşkın ne demek olduğunu bilmiyorsun fakat ben biliyorum işte hem aşkı, hem seni, hem kalbini ve kabinin kirliliğini zaten bunu bile bile orada aşkımı kirletmene izin verdiğim için tutukladı beni yalnızlık, müebbet yemiş gibi bir hal aldı kalbim, suçsuzluğumu ispat edecek bir kanıtım yok kimse inanmıyor aşka, aşkın saflığına..

İşte bu kadar zordu seninle aşk yaşamak, seninleyken de yalnızdım belki ama şimdi o yalnızlığının dibine dibine vuruyor beni hayat, yok gelme istemem umutlarımı ver yalnızca sende kalan bir kalbim, aklım, ellerim, gözlerim vardı ya hani senin sahteliğin zaten bulaşmıştı onlara, başkalarının beş para etmez duygularını bulaştırmadan ulaştır onları bana..

  

 
Toplam blog
: 19
: 208
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Öğrenciyim, sosyal yaşamdaki olayları kaleme almak beni rahatlatıyor. ..