Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Zeynel Abidin KAPLAN

http://blog.milliyet.com.tr/zak

15 Eylül '08

 
Kategori
Telekom / Mobil
 

Gıdıklamacılık

Gıdıklamacılık
 

Cep telefonuma her gün hiç umursamadığım ama ister istemez okumak zorunda kaldığım bir sürü mesaj geliyor. Bunlar çoğunlukla GSM şirketinin yeni hizmet paketleri, bankalardan kaçırılmayacak(!) kredi fırsatları falan oluyor.

Çoğunlukla bir iki kelimesini okuyup sildiğim bu mesajlardan birini tam sildim ve aklım başıma geldi. Amiyane deyimi ile jeton anca düştü.

Keşke silmeseydim ayrıntısına baksaydım dedim. Sonra benimle aynı aboneliği kullananan bir iki yakınıma sordum ama öyle bir mesaj hatırlamadıklarını söylediler.

Mesajda şöyle yazıyordu: “(BİŞEY) YAZ (BİLMEM KAÇA) GÖNDER TELEFONUN SENİ GIDIKLASIN.”

Not:Buradaki (BİŞEY ve BİLMEM KAÇ) tarafımdan uydurulmuştur.

Televizyonlu, kameralı, hesap makinalı vs bir sürü telefon duydumda gıdıklayanı ile ilk defa müşerref oluyorum.

“-Beyefendi telefonun hangi özellikleri var?

-Kameralı vs vs... birde gıdıklamalı.

- Sadece gıdıklıyor mu?

-Evet.

- Makas alma özelliği yok mu?

- Makas alanlarda ikametgah zorunluluğu var. Malum her mahallenin makas alma şekli farklı farklı oluyor. Muhtardan ikametgah ile gelirseniz hem gıdıklayan hem makas alan ve lokma döken yeni bir model geldi onu takdim edeyim efendim.

- Ben lokma döken telefon istemiyorum. Biraz kilo sorunum varda. Yağda kızartılan lokma oldukça ağır oluyor ve kilo yapıyor.

-Lokmayı yağda kızartmıyor efendim. Radyasyonda yapıyor. Biliyorsunuz radyasyonun kanser yapma özelliği dolayısıylada zafılatma özelliği ekstra olarak sunuluyor. Biz burada kanser yapma özelliğinden değil zayıflatma özelliğinden yararlanıyoruz. Pozitif yaklaşım ilkesi gereği. Kısacası tam size göre bir telefon.

-O zaman ben bi ikametgah alıp geleyim.

-Hangi mahalle efendim?

-“Kazların tüyü” mahallesi.

- Aa. O mahallenin muhtarı sizlere ömür.

- Ya ne oldu ki?

-Sormayın beyfendi. Muhtarınız geçen yıl size önerdiğim bu lokma döken cep telefonundan aldı. Ancak bütün gün telefonun radyasyonda kızarttığı lokmalardan yemiş durmuş. Malum her şeyin fazlası zarar. Radyasyon bile bir dozdan fazla alındığında zararlı olabiliyor. Haliyle kendisini kanserden kaybettik. Ben ona Kanser önleyici çiplerimizden tavsiye etmiştim ama, pahalı bulduğundan almadı. Tabi sonuç takdiri ilahi.

- E peki ben ikametgahı nereden alacağım?

- Size bu seferlik ikametgah almadan bu hizmeti satalım. Nede olsa rahmetli muhtarın bizde çok parası kaldı. Bizde şirket olarak bundan böyle "Kazların tüyü mahallesi" sakinlerine böyle bir hizmeti ikametgahsız sunmaya karar verdik.

-Çok iyisiniz efendim. Bu iyiliğinizin altında kalmam. Cep telefonumla ilk makası sizden alacağım.

-Saolun efendim biz bu ürünleri sadece satıyoruz kullanmıyoruz. Malum müşteriye saygı ilkesi gereği.

- Annadım efendim.

-Hiç sanmıyorum.

-Nasıl?

-Sağlıcakla...

 
Toplam blog
: 32
: 1377
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Halen Manisa'da yaşıyorum. 1974 Erzincan doğumluyum. Sağlık Teknisyeni (Laborant) olarak çalıyorum. ..