Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

06 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Gidince...

Gidince...
 

karakalem2


Gidince mi anlayacaksın
hasretinin bu denli çekildiğini

gidince mi anlayacaksın
sevdana sürgün yüreğimin
bir tutam acıyla yetindiğini

hep
başkalarından mı
bileceksın
gözleri
nisan yağmurlu
yarım


böyle yaman
sevdayı
tereddüt
etmeksizin
sevdana
yaşanmışlığı

anlamayacak mısın
hiç
uğruna pervaze olmuş
dört dönen yüreğimi

ne çok zor geliyor anlamak
ne anlaşılmaz kılıyor hayatı
gidince
bilmem
farkında mısın

şimdi öyle yaralıki
gidişinle yüreğim
bilsen
ne çok ağlıyor yüreğimin ülkesi
ne çok
bilsen
ne çok

gidince mi anlayacaksın
bedenini güneşle kutsadığımı
kendime
yüreğime
seni kılarak
kendimce

oysa ne ahmakmışım
ben
kimdim ben
o hayatta var mıydım bende
yaşamında
dünyanda
senin


senle
olmak içindi
yaşama arzum bile
yanlız seninle


oysa ne devirdi
o ne zamandı
unutulduğum
unutulduğumdan da
habersiz...

fahrettin ÖZCANAN


 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..