Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '08

 
Kategori
Güncel
 

Gidişinin 69. gününde…

“19 yaşında elim bir trafik kazasında kaybettiğimiz Yeğenim Abdülkadir Kara’ya”

Gidişinin 69.Gününde…

“Hala öyle canlı… Hala öyle karşımızda… Hala öyle gülüyor gibisin…”

Gittin…

Sen Gittin de

Biz kaldık mı öyle varlığındaki gibi…

Bu ne ani bir karardı da…

Bu ne ani bir gidişti be …

Yüzlerimizde yabancı gibi duruyor artık tebessümler…

Sen gittin de biz öyle mi kaldık…

Acısız yani …

Yani senin bıraktığın gibi mi sanki her şey…

Gidişinle zaman durdu…


Yollar uzadı…

Uzadı yıllar…


Ne çabuk büyüdün de hemen

Uçup gittin avuçlarımızdan…

Güvercinleri severdin… Beslerdin…

Sen güvercinlere mi özendin

Onlar gibi kanat çırparak gittin be küçük reis…

Gidişin ağıdımız oldu…

Sana kavuşmak ahdımız…

Seni unutmak mümkün mü be yiğidim…

Biz ne günler gördük de

Ne böyle bir gün

Böyle bir acı görmedik Kadir’im…


Hani vedalaştın son kez kapıda, helallik aldın ya,

Sonra kahramanlar gibi omuzlarda…

İnsanlar arkanda seninle yürüdü ya,

Küçüklüğün geldi aklıma küçük ellerin…

Sonra “Dayı bak ben seni geçtim boyda” diyen sesin çınladı kulaklarımda…

İşte ben o an

Bir kuş gibi “vuruldum” çocuk…

İşte ben o an “öldüm” çocuk…


Gözlerim yağmur bulutuydu…

Ardın sıra aktı nehirler…


Gidişinin 69.gününde

Sen hala hep canlı…

Sen hala hep karşımızda…

Sen hala hep yaşıyorsun…

Bir “görevi” yüklendin ki Şehidim

Ötelerden…

Ve Şehit bahçelerinden

Bize güller deriyorsun…

Cennet kokuların içinde…


03.03.2008

 
Toplam blog
: 175
: 499
Kayıt tarihi
: 05.05.07
 
 

1974 Samsun’da doğdu. Halkla İlişkiler Bölümü Mezunu, 1988- 1991- 19 Mayıs Haber Gazetesi..