Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Gidişlerim

Gidişlerim
 

Yalın bir sessizlikti benimki.

Bir adım gitsem suskunluğum benden ileriye, yalnız bir adımla tükense hayat.

Bir başka türlü bu benimki… Bazen yalnız kalmaktaki dinlenmişlik, huzurlu bir bardak çay; bazense o çaya şeker sormayan birinin eksikliği, huzurlu bir güne günaydın sesine alışamamış bir kulağın tırmalayıcı uğultusu…

“Sessiz sedasız bir gidiş aslolan. Benim kendimden gidişim, ardımdan bakışım ve düşüşüm; tüm yaşanmışlığıma inat edercesine.”demek gibi. Tek yön bilet alıp gittim uzaklara…

Belli belirsiz bir iç çekiş, bazen nefessiz kalmak, bazen hıçkırmak, bazen susmak …

Şirinsiz bir iki cümle bitirdi benim yaşamaya olan inancımı. Görmez iki göz, kapkara olmuş kalpler tüketti gülüşümü. Şimdi herkes kızar bana, astım diye yüzümü. Ne bilsinler içeride bir damla bile tebessüm kalmadığını. Nereden bilsinlerdi ki gidebilmenin korkusu çoktan düşmüştü yüreğe…

Küçük küçük, parça parça hatıra bıraktım ardımdan. Gidersem izimi bulabilin diye. Tekinsiz yollara ve ölümsüz vadilere girmişim meğer. Bilerek ve sanki isteyerek unutmuşum her şeyi. Bir köşede bıraktığım tebessümüm, diğer köşede gözyaşlarımı bulmuşum. Meğer baya yormuşum kendimi. Kaybettiğim bir iki macerayı arıyorum, yağsız kandillerle, tükenen mumlar sitem eder oldu sesimden bir haber…

Hala benimleyken bile bu hasretleri, en kötü sahneleri canlandırır olmuşum meğer kabuslarımda.

Gecelerim uykusuz, sokak lambaları bana inat sönük ve ellerim hayata inat edercesine soğuk. Ah be yüreğim kimse bilmese de olur. Ben tüm bunları sessizlimde yaşarım…

Şimdi herkese susan bir sürü düşünceden elveda… Suskunluğum ve gözyaşlarım her yaptığıma cevap. İster ağlatın, ister kanatın bu yüreği yine de gidişim en büyük ıstırap. Yeter ki; ardıma bakmadan gidebileyim. Bir gün terk edeceksem vuslatı… Çaresiz… Bunu gözlerinize bakmadan yapabileyim…

 
Toplam blog
: 103
: 735
Kayıt tarihi
: 23.09.11
 
 

Kendi köşesinin yazarı, aşırı serbest muhasebeci, yazar-çizer, okur-dinler... Fotoğraf çekmeyi, a..