Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyor muyum?

Gidiyor muyum?
 

O gözlerine düştüğüm dilber

Ne yarını var ne de bugünü

Aşkı baki gönlü neyler

Devası olmayan bir zehir

İçin için kör eyler

Fısıldasın ayrılık rüzgarı dört yana

Savrulsun gözyaşlarına

Sensizliğe bile seni dokumuş

Ne gidişine göz koymuş ne de kalışına

Ölüm  olsa koynunda Allah der

Bak sevgili ben o yola gidiyorum

Sonsuz hecemi sana bıraktım

Yürüdüğüm yollar beni diler.

Bir yudum kahve olsun  gözlerinde kalayım

Kırk yıl hatırım olsun gözlerinden içeyim

Şu garip halinden işledim nazı

Çekebilirsem bu kahrı

Dilim sen söyler çalsın gönül sazları

Yokluğuna sen varlığına sen

Yoktur merhem içeyim her halinden

Bilirim sen benden ayrı dünyada

Bilirim sen benden farklı düşlerde

 Ben yığın yığın harman oldum

Şu kısacık ömürde

Varsın olsun elemin gönlümde

Özlemin var en içlerde

Dokunsam öleceğim sözlerinde

Dokunmasam geçeceğim bu ömürde

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..