Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyor

Gidiyor
 

Güneş, buluta kanarsa bir gün. Aydınlığa nasıl ulaşırım ben?...


Gözümde yaşlarla geçmişe baktım
Sonbahar, baharı almış gidiyor
Gönlümde dertlerden başka ne kalmış
Kışlar da yazları çalmış gidiyor.

Şu solmuş yüzümde yılların izi
Ümitlerim, hüzne kanmış gidiyor
Ağarmış saçımda dertlerin gizi
Güneş de buluta yanmış gidiyor.

Ruhumda sancılar maziyi andım,
Renkler de bahtımla, solmuş gidiyor
Geçmişten bu güne zevkten ne kalmış
Küller de yangını sarmış gidiyor.

Kederle dost olup, sevdaya daldım
Özlemler vuslatla yoldaş gidiyor
Geceyi gündüzle arkadaş sandım
Sevdalar hicranla sırdaş gidiyor.

Dağlar da yüreği ateş-i aşkın
Sitemler aşklara vurmuş gidiyor
Ağlar da sözlerim güfteye dargın
Sazlar da besteye küsmüş gidiyor.

 
Toplam blog
: 66
: 452
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Udi, bestekar ve şairim. TRT'de bestelerim bulunmakta olup, bazı eserlerim de TRT ses sanatçıla..