Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Gidiyorum demek kolay değil

Gidiyorum demeyi kolay mı sanıyorsun. Gözlerine bakamadım giderken, kıyamam geri dönerim diye. Sen karanlıkta bir adam. Doldurmadı sevgim yüreğini, hep bir adım uzağımdaydın.... Ben sana çocuk gözlerimle baktım.. sen gözlerin buğulu uzaklardaydın.. Sen karanlıkta bir adam; derin sevdalarda elinde bitmeyen kadehinle, dilinden eskiden kalan türküleri söyledin. Ben sana tapan kadın, sen kalbinde başka aşkın acısı karanlıkta adam.. Gidiyorum demek kolay mı sanıyorsun.. Boğazımda düğümlenen kelimeler yutkunamadım.. nefes alamdım.. Ama gitmeliydim seni ait olduğun yere bırakarak.

Ben dağlarımdan senin için gelen kardelen çiçeği... Oysa sen yasaktın bana.. Sana gelmek yasaktı... Yasak tabelalarını devirerek, dikenli tel örgüleri aşarak geldim sana. Mayın tarlalarından geçtim.... Ne karların erimesini, ne de yağan yağmurun dinmesini bekledim. Ben sana gelmek için dolunayı beklemedim, yıldızlara tutundum. Gökkuşağının ardında sen varsın diye kaç zaman peşinden koştum. Kolay mı sanıyorsun gidiyorum demeyi... Sen karanlıktaki adam... Sen ait olduğun yerde sıcak dünyanı yaşamalısın.. Ben karlı dağlarımda üşümeliyim. Senden uzakta olmayacağım, görmesini bilen gözlerindeyim.. Sana öyle yakınım ki.. kalbinin atışındayım. Sen karanlıktaki sevdam, hani olurda aklına düşersem, Beni sığdıramadığın duygularında ara. Güzelliklerin görünmeyen yüzünde ara. Ağıtlar tüten evlerde ara, bir ananın boş kalmış dizinde, iki yavrunun gözbebeğindeyim. Beni arar özlerse gözlerin Hüznümden ruhuna çizdiğim resmi duvarına astım işte ordayım... Yakamozlu bir gecenin pırıltısında değil, yüreğinin kanayan yanlarındayım. Sen karanlıktaki sevdam, sen karanlıktaki adam... Gidiyorum demek kolay mı sanıyorsun.... Bakamam gözlerine giderken. Biraz üzgün görsem dayanamam vazgeçerim... Ama gitmem gerek.. dağlarımda üşümeliyim. Olurda özlersen en yüksek dağlara bak , sesizce Kardelen diye seslen içinden, ben güneşten selam yollarım... Sana mektup yazar, mavi bulutlarla yolarım... Sen karanlık sevdam iyi bak kendine, üzgün mutsuz olursan dayanamam düşerim yollarına yeniden... Bir daha dayanmaz bu can, belki yolları aşıp gelemem, belki gelirde dönemem sonum olursun... Oysa ben karlı dağımda senin sevginle ısınarak yaşamak istiyorum.. Sen karanlıktaki adam, sen karanlık yasaklı sevdam.... Gidiyorum demeyi kolay mı sanıyorsun....

 
Toplam blog
: 43
: 589
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

Bu dünyada kimine eş, kimine kardeş, kimine evlat oldum. Evlatlar doğurdum. Sevdim, sevilmedim. S..