Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

08 Ağustos '08

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Gidiyorum dostlarım... Huzuru bulmaya gidiyorum...

Gidiyorum dostlarım... Huzuru bulmaya gidiyorum...
 

Yarın sabah güneşin doğuşunu son defa izleyeceğim İstanbul'dan.

Ardından hüzünlerimi, kırgınlıklarımı, acılarımı bırakıp yalnızca mutluluğu alıp yanıma gideceğim buralardan.Nereye mi?

Kimbilir...

Belki kimsenin olmadığı bir yere, belki de çığlıklarımı bile duyamayacağım kalabalık bir yere.

Kimbilir...

Dönüşüm muhteşem olur mu bilmiyorum ama tek bildiğim gidiyorum huzura, yanlızlığıma arkadaş olmaya... gidiyorum.

Her sabah farklı bir yerden izlerim belki güneşin doğuşunu, acaba her gün aynı hüzne mi doğar güneş yoksa aynı mutluluklara mı?

Kimbilir...

Yaz geldi geçiyor bile artık gitme vakti gelmiştir aranızdan.

Dediğim gibi hüzünlerimi bırakıp mutluluklarımı alıp gidiyorum, yorgunluklarımı denize atıp eskisinden daha güçlü daha mutlu döneceğim ansızın...

Gidiyorum dostlarım... Huzuru bulmaya gidiyorum.

Sevgiyle kalın.
 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..