Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum

, .../...

sürgünlerde yaktılar sevdalarımı,

yüreğinden vuruldu güvercinim,

yedi rengi göremez oldu gözlerim karadan,

Eyüp Sabrı ile biriktirdiğim umutlar kalmadı... yaradan öte...


Gidiyorum....

Topraktan ödünç almıştım zaten bu teni,

Sahte gülücüklü riya dostluklara doğramıştım yüreğimi hayratça,

Feleğin veresiye defterine hapsettim dertlerimi,

Yaşlarımı deryadan içiyorudum kana- kana

Ellerim ve ayaklarım ise Aklımın kölesi....


Başka ?

Başka n'em kaldı ki geriye ?

Bana dair bir isimmiş sadece verilmiş olan

onu da musalla taşında armağan ediyorum ihanete....


ve...işte gidiyorum,

Selamsız - Sabahsız;

Sorgusuz - Sualsız;

Hesapsız - kitapsız,

yargılamadan ......

kaybolacağım son nefesimde.

Ahlarımı...

Özlemlerimi...

Umutlarımı ...

düşlerimi....

en derinine sallıyorum göz pınarlarımın.

Özgürlüğümü ise utancına hapsediyorum hayatın....


gidiyorum......


KOÇAK

26.09.2009

İstanbul

 
Toplam blog
: 59
: 646
Kayıt tarihi
: 14.06.08
 
 

Okumanın yaşı yok demiş atalarımız. Zamanımın uyku hariç tamamına yakını okumakla geçiyor. Okumakla ..