Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Gidiyorum

Sona geldik işte, vakit tamam artık.

Saklı hayatından gitme vakti geldi. Hem beklenen hem çok korkulan hem de kaçınılmaz sondu bu. Alıştırdıklarından, doyulmamış sevginden, gözlerinden, hayatımdan vazgeçme zamanı.

Çok üşüyorum bu serin veda havasında, bide sensizlik gece karanlığı gibi çöküyor üstüme. Bu kadar mı kötüydüm ben gözümün nuru sensizliğe terk ettin beni.

Bilmem farkında mısın ellerim ellerinden, sımsıkı tutmaya çalışsam da kayıyor. Tek taraflı gücüm yetmiyor seni tutmaya. Ben kendimden, sevgimden, acılarımdan vazgeçtim de sen nolur hayattan vazgeçme.

Sen sadece şunu bil ben önce ellerinden sonra hayatından gidiyorum. Ama sen canımın içi tüm izlerinle hayatımda kalacaksın. Gözümden her damla yaşla akacaksın.


Olmaz ya olurda aklına gelirsem unutma sakın, sen hep korkularınla yaşayacaksın.

 
Toplam blog
: 14
: 1643
Kayıt tarihi
: 11.04.07
 
 

Halkla ilişkiler 1. sınıf öğrencisiyim. Yeni yeni keşfettiğim blog sitelerinden en çok beğendiğim ve..