Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '11

 
Kategori
Güncel
 

Gidiyoruz seçime

Gidiyoruz seçime
 

internet ortamından alınmıştır.


2011 yılı, mevsim kış, Şubat ayının 25. Günü. Türkiye soğuk, fırtınalara, kara, kışa teslim olmuş. Etrafı cayır cayır yanmakta. İsyan dalga dalga yayılmakta. Esir almış kaos ülkeleri. Liderler koltuk kaygısında. Kimi yitirmiş, kimi yitirmemek için katliamda. 

Genel seçimlere kala kala 102 gün var. 

Halkımız! Televizyonlarda güzel güzel programlarla oyalanmakta. 

Evlendirme programları, kim kimi niye öldürmüş? Muhteşem diziler. 

Aydınlanmakta! Bilgilenmekte! 

Gazete, dergi, kitap okumak hak getire. 

Libya’da kaos, katliam! Vatandaşlarımız can derdinde. Anavatana nasıl ulaşabiliriz? Bu arada kaybedilen canlar. Gelebilenlerin aklı gözü geride. Geride bıraktıklarında. 

İstanbul, yedi tepe. Dünyanın ortasından deniz geçen tek şehri. Nadide. 

Geceleri parlıyor gerdanlık misali. 17 milyon olmuş nüfusu. 86 çıkaracağı milletvekili sayısı. 

Yansıtıyor, Anadolu’nun mozaiğini. Her yerden, her ilden, her kesimden. 

Benim halkım bilinçli! 

Benim halkım bilir! 

Muhabir sokakta; Elinde mikrofon sorar. 

Muhabir-Libya’da büyük bir kaos var. Haberiniz var mı? 

1.şahıs- Yok ben ilgilenmiyorum. 

Muhabir-Libya nerede biliyor musunuz? 

1.şahıs- Türkiye’nin kuzeyinde! 

Muhabir-Peki Türkiye nerede? Hangi kıtada? 

1.şahıs- Balkan ülkelerinde! 

Muhabir-Libya hangi kıtada biliyor musunuz? 

2.şahıs- Karadeniz’in oralarda bir yerde olması lazım! 

Muhabir-Peki Türkiye nerede? 

2.şahıs- Nerede olacak! Türkiye Türkiye’de! 

Muhabir-Libya nerede? 

3. şahıs- Ne bileyim kardeşim bana ne! 

Muhabir-Libya’da isyan var. Bilmiyor musunuz? 

3.şahıs - Ben ilgilenmiyorum kardeşim! 

Muhabir-Libya nerede? Hangi kıtada? 

4.şahıs- Kuzey Afrika’da. 

Muhabir-Peki Türkiye hangi kıtada? 

4.şahıs- Ortadoğu’da. 

Muhabir-Libya nerede biliyor musunuz? 

5.şahıs- Ürdün’ün yanında. 

Muhabir- Peki Türkiye hangi kıtada? 

5.şahıs- Asya’da. 

Muhabir-Libya nerede? 

6.şahıs- İtalya sınırında. Fransa’ya, İngiltere’ye yakın. 

Muhabir-Peki! Türkiye nerede? Hangi kıtada? 

7.şahıs- Doğu’da kardeşim Doğu’da! 

Muhabir-Libya hangi kıtada söyleyebilir misiniz? 

8.şahıs- Yorum yok! 

Muhabir-Türkiye hangi kıtada? 

8.şahıs- Yorum yok! 

Röportaj uzar gider! 

Halkım bilir! 

Halkım karar verir! 

Ben halkıma güvenirim! 

Halkım BİLİR! 

Halkım seçer! 

Haydi SEÇİME! 

Ayşen Arslangiray Kura 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..