Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
 

Gıkı çıkmayan mefta

Gıkı çıkmayan mefta
 

Komutanı sormuş Temel’e;

-Söyle bakalım Temel, İslam’ın şartı kaçtır?

—Kırktır komutanım…

Komutanı Temel’i almış odasına bir güzel nasihat (!) etmiş, hadi git öğren de gel demiş.

Temel odadan çıkar çıkmaz arkadaşları sarmış etrafını;

-Ula komutan ne sordu saa?

-İslam’ın şartini sordi baa.

- Sen ne dedun?

-Dedim kırk.

-Toovbe tooovbe. Olur mu hiç git söyle komutana beştir beş…

Temel arkadaşlarına dönmüş,

- Ula demiş; adam kırkı kabul etmeyi beşe razı olur mu hiç?

***

Bu günlerde iç karartıcı o kadar çok olaylar yaşanıyor ki; yurdum insanı ekonomik kriz ve ağır kış şartlarında adeta kabuğuna çekilmiş bir güler yüz, bir iyi söz, bir jest bekliyor amma herkes kendi derdine düşmüş heyhat ne fayda!

Artık insanların kararsızlığından ve umutsuzluğundan sıkıldım arkadaş! Bu kasvetli havanın bir an önce dağılmasını istiyorum. Buna da aklıma gelen iki güzel fıkra ile katkıda bulunabildiysem ne mutlu!

Köylüler şahit oldukları bir trafik kazasında yardım için seferber olmuşlar. Yolcu otobüsü tarlaya savrulmuş, her şeyler bir tarafa saçılmış, yaralılar, ölenler dehşet bir görüntü varmış haliyle. Köylüler ölen kalan yoklamasına geçmişler ki; yaralılardan biri köylülere yalvarmış;

—Kurtarın beni ölüyoruuuum.

O kadar çok yaralı varmış ki köylülerde ne yapacağını şaşırmış kaza yerinde şuursuzca dolaşıyorlarmış. Yardım isteyen yaralı yine başlamış;

—Kurtarın beni ölüyoruuuum.

Derken köylüler yardım isteyen yaralının başına üşüşmüşler. Bacağında kırık olduğunu anlayınca teselliye çalışmışlar ama yaralı avaz avaz bağırıyormuş durmadan;

—İnsafınız yok mu kurtarın beniiii!

Köylülerden biri dayanamamış artık:

-Ula ne bağırirsen. Senin bacağın kırıksa ne olmuş? Bak yanındakine… Adam ölmüş heç gıkı çıkır mi? Bir de erkek olacahsan hemi?

 
Toplam blog
: 156
: 5679
Kayıt tarihi
: 05.11.06
 
 

Söz konusu Atatürk ve Laik Cumhuriyet ise; asla tarafsız olamam! Ben; İş ve özel hayatımda Cumhur..