Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '13

 
Kategori
İnançlar
 

Gılgamış Kavasoğlu:'Kitap okumak ibadettir'

Gılgamış Kavasoğlu:'Kitap okumak ibadettir'
 

'Sevişmek ibadettir' sözü son günlerde bir hayli tartışma konusu oldu. Bir din hocamız bir tv kanalındaki konuşmasında böyle söylemiş. Zaten fikir ve düşünce özgürlüğü tam olursa ne değişik sözler, fikirler duyarız, okuruz muhakkak. Ben de Gılgamış Kavasoğlu olarak kendi fikir ve düşüncemi beyan ediyorum:'Kitap okumak ibadettir' diyorum. Gerçi ben din hocası değilim ama okumuşluğumuz var kendimize yetecek kadar.

Sanırım beş altı yıl kadar önceydi. Kanapeye uzanmış bir kitap okuyordum. Nerden aklıma geldiyse, beş vakit namaz ibadetimizi yerine getiremediğimiz için olacak, birden ' Yarabbim şu kulunun okumasını ibadet yerine say, takdir senindir' diye niyazda bulunmuştum. Sevişmek ibadet olabilir deniyorsa, kitap okumak da ibadettir denilebilir diye düşünüyorum.

İlk İlahi emir de 'Oku!' değil mi?

Tabi bizim sözümüz kamuoyunda duyulmaz ama, toplumumuz cinsellik deyince hemen kulaklarını dikiyor ama kitap okuma deyince sağır sultana dönüyor.

Bana göre, hem okumalı, hem de helal dairesinde sevişmeli, hem de ibadet yapılmalı.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..