Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '07

 
Kategori
Anılar
 

Girdap !

Girdap !
 

Gardrobun önündeyim, kıyafetlerime bakıyorum şimdi. Mavi, yeşil, kırmızı, sarı, pembe, turkuaz, turuncu, mor ve ille de beyaz !

Ne az siyah var şaşıyorum.

Küçücük bir kızken, siyah kıyafetler seçerdim. Sense hep kızardın bana, "İlerde siyahtan kaçacaksın, o kasvetli renkte ne buluyorsun?" derdin.

Siyah sadece bir renkti benim için oysa.

O zamanlar geceyi de severdim, karanlıktanda korkmazdım hiç.

Siyah renkti !

Deneyimin, tecrübenle sevmezdin siyahı.

Hayatın gerçekliğine karşı; düşlerim, hayallerim, çocukluğum renkli olsun istemişsin.

O anlarda bilmiyordum Anne!

Siyah sadece renkti !

Büyüdükçe, hayatı tanıdıkça bende değişmişim biliyormusun?

Gerçekte bulamadığım gökkuşağı renklerini arar olmuşum.

Çocuk hayallerimi, usta bir sahtelikle yaşatıyorum ruhuma.

Hüzünlerimi, acılarımı, kaygılarımı örtmek için dışımı renklendirmişim.

Cıvıl cıvıl, ışıl ışıl.

Yaşanan ne varsa; acı, ayrılık, özlem, ölüm, aşk hep, hep siyahmış.

Siyah renk değilmiş!

Öğrendim !

Girdapmış Anne !

 
Toplam blog
: 44
: 906
Kayıt tarihi
: 27.07.07
 
 

1965 yılında İstanbul'da doğdum, 18 yıldır Yalova'da yaşıyorum. Lise mezunuyum, kamu kuruluşunda mem..