Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Git ama gitme

Yokluğunu hissediyorum yalnızlığımda

Varoluşunu istediğim gibi yokluğunda

Öyle ki hissettiğimde sendin istediğimde

Tüm benliğimi saran düşüncelerimde

Gidiyorsun biliyorum

Artık kıyıya vurduk

Ama bende kalan bir şeyler var

Tıpkı yüreğinde duyduklarım gibi

Yaşayamadıklarımız gibi

Sanki senle ben gibi

Gözlerimle konuşamadığın gözlerin

Ellerimi veremediğim ellerin

Duyamadığım sözlerin

Sarılamayan bedenlerimiz gibi

Biliyorum artık kıyıya vurduk

Sayamadığım düşler kadar elveda sana

Elveda ama hoşça kal

Benden önce olduğu gibi

Git ama hoşça kal

Benden sonra da yaşaman gerekli

Giderken bana ait olanları istiyorum

Beni sana tanımlayan

Sana beni hatırlatan o küçük resmim değil

Yüreğinde duyduklarımı ver bana

Orada hapsolan sevdamı bırak geriye

Ama bendeki duyguları isteme

Bırak kalsın

Kök saldıkça sularım ben onları

Avuntum bir avuç gözyaşımda bulur kendini

Bırak kalsın

Sevdam ne bir başka kalpte tomurcuk olsun

Nede ateşlenen bir başka yürekte

Her daim sen ol içimde düşünü gördüğüm

Yinede sen ve ben içimde bir kördüğüm

Güle güle kayan yıldız

Elveda fakat sevgimle kal

Uzaklaş ufkumdan ancak benle kal

Git ama hoşça kal

Git ama gitme...

 
Toplam blog
: 14
: 268
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Merhaba ben Filiz Elmas. 1 Şubat Adana doğumluyum. Adana' da yaşıyorum. İlkokul, ortaokul ve lise..