Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Git başımdan Felek,

Git başımdan Felek,
 

Görsel alıntı


Yine matemdeyim, yüreğim yasta,

Haber aldım gül yüzlü canım hasta,

Rehber olmuş onun her sözü bana,

Gidelim esenlik dileyelim can dosta,

Niyazım onun gül yüzü hiç solmasın,

Bağ bozulmasın, viran olmasın,

Git başımdan insafsız Felek....

****

Yine gezinip duruyorsun etrafımda,

Gözlerin dallarımda, duvarlarımda,

Meyveli dalımı, muhkem duvarımı,

Kırmak, yıkmak senin kavli dileğin,

Ben zaten bıktım, usandım cefadan,

Köz olmuş, alev sarmış yüreğimi,

Git başımdan merhametsiz Felek…. 

****

Nice baharlar, yazlar geldi geçti,

Sinemdeki buzlu karlar erimedi,

Umutlar yeşermedi, filizlenmedi,

Gam, çile, hüzün hep birden geldi.

Göz, göz oldu yaralar bağrımı deldi,

Kader bizi gülenlere dâhil etmedi.

Git başımdan vicdansız Felek....

 

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 

 

                                                                                                

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..