Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Git-emedim!

Git-emedim!
 

Gitmeler niye zordur bu kadar? Niyetlenseniz bile yolculuğa; bir sarmaşık gibi anılar tutar kollarınızdan, üzerinde yürüdüğünüz zemin kaymaya başlar… Geriye bir bakarsınız saatlerce yürüdüğünüz halde yine aynı yerdesiniz. Hiç gitmemiş gibi…

Niye zordur gitmeler yetiremezsiniz, valizinizi sığmaz tüm eşyalarınız… Ordan buradan patlar bir şeyler aynı zihniniz gibi.

Hiçbir şey almadan gitmeye kalksanız, bu sefer de yüreğinizin ağırlığı yeter kalmanıza…

Yok yok! Çok zor gitmeler ardınızda çok şey bırakıyorsanız eğer…

Güneşin doğduğu an çıksam da yola, yine aynı kızıllıkta varıyorum rıhtıma ve beni hep bekleyen o gemi gitmiş oluyor… Vazgeçmeliyim gitmekten, ne yapsam? Demir atmışım gidemiyorum. Neye takılıyorsa…

Kaderime karşı mı çıkıyorum gitmek istemekle, anlamıyorum. Anlayamıyorum.

Gidemiyorum!

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..