Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Git gide büyüyecek

Git gide büyüyecek
 

Anlıyorum ki insanlar sahte.....

Şu küçük hayatıma ne çok şey sığdırdım bilemezsiniz. Yaşanan onca tatsız olay benim büyümemi sağladı. Sanki bir sınamaydı benim için her biri.

Küçük bir hayat büyük bir olay mı derlerdi bilemiyorum tam olarak ama ona benzer şeyler yaşadım bende hayatımda....

İnsanların sahteliklerini gördüğüm bir sürü söz bir sürü kitap bir sürü olay ve bir sürü yaşanmış gerçeklikler.....

Çözünmeyen bir çözelti misali görüyorum hayatı.Çözeltilerde bir çok maddenin bir araya gelip homojenlik özelliği göstermesidir ya hayatta benziyor işte bir sürü insanın birbirinden farklı milyonlarca insanın tek bir hayatı oluşturması gibi!

Mecalim yoktu artık dayanmaya cok yorgundu bedenim beynim ruhum.....

Bir arada tutmak o kadar zordu ki ikisinide....

İnsanlar sevdiklerinin yanında olmak isterler ve olurlarsa kavuşmuş olurlar mı?(teyze ben niye sana kavuşamıyorum her gün dualarımlasın)

Bende kavuşmak istiyorum hayatı kendime bağladığım dalları birer birer kırıp bir kenara attım zamanında...

Şimdi şimdi....Şimdi hepsini tutturmak istiyorum kendime ama kırılmışlar ve artık kurumuştu dallarım ne geri geliyorlardı ne de ben kabulleniyordum kuru dalları....

Yaşanmış pişmanlıkların ardı arkası kesilmiyordu bu gece...

Sessizlik hakimdi gecenin en karanlığına sokak lambaları sanki karanlığı içten hissetmek için inat edercesine yanmıyorlardı..

Ürkek ve korkak bakışlarla yatağın içine girmiştim ki hayatın sessizliğini ve yakınlarımı anlamaya çalışmıştım...

İnsanlar, önce yaparlar sonra pişman olurlar pişmanlık yaşanmış ve yaşanması en zor duygudur aslında. "YAŞIYORUM, AYAKTAYIM VE GÜÇLÜ RUHUMUN YORGUNLUĞU BENİM İÇİN SADECE BİR DİNLENCE OLMALI." Sadece bunu düşünerek yaşamaktayım...

Kimse hayattan pes etmemeli hayat pes edenleri yıkmak için tetikte bekliyor buna emin bir duygu besliyorum yüreğimde...

ASLI .....2FBA

 
Toplam blog
: 7
: 365
Kayıt tarihi
: 13.07.07
 
 

Lise öğrencisiyim..... Hayatın güzelliklerini yaşamayı seviyorum. Kırklareli' de yaşıyorum!..