Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Git gidebilirsen...

Git gidebilirsen...
 

Henüz güzelliğine doyamamışken...
Seninle aşkı dolu dolu yaşamamışken,
Bir hatam için
Gideceğim buralardan diyorsan...
Önce beni affet, sonra bırak git gidebilirsen.

Tüm acıları bana bırakarak...
Günahımın vebalini boynuma asarak,
Sevdiğini söyleyip, bağışlamayarak
Gideceğim diyorsan...
Beni sensiz, kendimle bırak git gidebilirsen.

Hatalarım çok belki, ben de suçluyum,
Bağışlamak yüceliktir bunu biliyorsun.
Hatırlatayım, verdiğin sözleri unutuyorsun...
Ölüm ayıramaz bizi derken, şimdi gideceğim diyorsan,
Beni ecelimle bırak, git gidebilirsen.

Mevsimlerim kış oldu, dünya yazı yaşarken,
Gözlerim hep seni arıyor bak, gülmeyi de unuttu.
Seni sevdiğimi, pişman olduğumu bildiğin halde...
Gideceğim diyorsan,
Arkanda bir virane bırak, git gidebilirsen.

İdam mahkumlarının bile son dileği gerçekleşirken,
Sen kırdın kalemi hemen, beni affetmeden.
Bu can seni herşeyden çok ama çok seviyorken...
Gideceğim buralardan diyorsan,
İlmeği boynuma tak da, git gidebilirsen.

Şimdi bir mecnunum sahra çölünde...
İçimde dışım gibi kavruluyor.
Gecelerim karanlık, sevdiğim çok çok uzak,
Zaten erişemiyorken sana, gideceğim diyorsan...
O çölde bırak yanayımda, sen git, git gidebilirsen.
 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..