Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Bulut AbLa'nın Kaleminden :)

http://blog.milliyet.com.tr/handanca

18 Nisan '12

 
Kategori
Deneme
Okunma Sayısı
303
 

Git kumda oyna!

Git kumda oyna!
 

Daha çok dizi kahramanlarının aşklarına seviniyor, onların aşk hayatlarınınayrılıklarına üzülüyoruz. Tam heyecanlı yerinde bitiyor sahneleri, şimdi bu yapılır mı senarist kardeşim, bir hafta nasıl beklenir, nasıl geçer, acaba ne olacak…

Ya da bekleyecek bir haftası olmayan, kaderlerini açlık, susuzluk ve bomba sesleriyle yaşayan, hayatlarının gerçek kahramanları olan insanlar. Öyle ya onların bekleyecek bir haftası yok.

Haber bültenleri bizi ilgilendirmiyor zaten, orda yaşananlar başkalarının hayatı. Orda yaşananlar onların kaderleri. “KADER” yapacak bir şey yok. Birkaç dakikalığına üzülürüz şu tatlı hayatımızda onları seyrederken ve sonra kaldığımız yerden yuvarlarız okey taşlarını, kısıldığı yerden açılır müziğin sesi, yüreklerde dibe bastırılır vicdanların nefesi.

Pembe dizilerin masal gibi aşkları varken, tutkulu ihanetleri ve kötü adamların hep vurulup çıktığı, iyi adamların ise adalet peşinde koşturduğu dizler tatmin etmeye yetip de artıyor bizi. Demi ne gerek var şimdi dünyanın bir yerinde olup bitenlere kafa yormaya, hem ne gelir ki elden, üzülüp de hayatımızı mutsuz geçirmeye ne gerek var. Devlet düşünsün.

Tüm bu olanlar şampiyonluktan daha mı önemli, şampiyonluk kutlamalarında yeri göğü doldurup, birlik ve beraberliği iyi bilen duyarlı insanlarımız, statları tıklım tıklım doldurup nutuk atan insanlarımız, insanlar ölürken nerede, çocuklar açlıktan ölürken nerede, hürriyetlerin önüne tel örgüler çekilirken nerede, öyle ya adalet saçan kahramanlar sadece dizilerde kurtara biliyordu dünyayı, sadece dizilerde hesap sora biliyordu kötü adamlardan, gerçekte olmaz ki böyle şeyler…

Sen git peri masallarında ki kelebekleri kovala, sen git şövalyelerin kutsal kılıçları önünde diz çök, ya da bir dilek ağacı bul hayattan kolaydan kazana bileceğin bir şeyler dile, sakın kendi hayatının kahramanı olmaya çalışma, ses çıkartma olanlara ha! Gidip hayattan zor olanı almaya çalışma, ya da kardeşlerinin ellerine uzanma, uzanma ellerin yanar. Sakın başkalarının hürriyetleri uğruna çıktığın yolda tükenme.

Ya da boş ver tüm bu olanları, bir kürek bir kova al git kumsalda oyna…

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 30
Toplam yorum
: 16
Toplam mesaj
: 6
Ort. okunma sayısı
: 474
Kayıt tarihi
: 11.07.11
 
 

Bankacılık mezunu olmama rağmen müzik ve edebiyattan asla kopamayan, monoton bir dünyanın kapılarını..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster