Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Git(me)

Git(me)
 

Git(me)
Sen giderken bu şehrin surları yıkılıyor üstüme ve ben seni özlüyorum ölesiye
Öyle ki başı gövdesinden kopan bir kuş gibi çırpınıyorum gittiğinde 

Git(me) 

Sen giderken kopuyorum en ince yerimden ardın sıra pamuktan ip gibi
Depremzedeye çıktı adım, yara berelerim gün yüzüne çıkıyor gittiğinde
Git(me)
Sen giderken kalbim en olmaz anda ve yerde duruyor; “ya gelmezse” diye?
Boğuluyorum, en kalın düğümler boğazımda solarken seni gittiğinde
Git(me)
Sen giderken lâl oluyor duyularım, dönüşüne ayarlamışım tüm şifrelerimi
Adağın koç elimde kaldı, bıçak yüreğimden başlıyor kesmeye beni gittiğinde
Git(me)
Sen giderken gecelerim milatları turluyor, korkuyorum yalnızlıktan
“Geleceği sabah olmaz” diyen şeytanımla baş edemiyorum gittiğinde
Git(me)
Sen giderken tutunduğum bir kuru yaprak sürüklüyor beni peşinsıra
Yeryüzünde Havva’sız son Adem’im sanki, yapayalnızım gittiğinde
Git(me)
Sen giderken yollar değil bakışlarım eziliyor ayaklarının altında
Un ufak oluyor bütün renkler, param parça gözlerim gittiğinde
Git(me)
Sen giderken oksijen hidrojene kavuşamıyor, kuruyor her yer benimle
Yezidvari sensizliğin çölünde Kerbelayım Dicle’ye rağmen gittiğinde
Git(me)
Sen giderken başına ettiği yemini bozuyor musonlara gebe gözlerim
Avutamıyorum kendimi, bedenimde tufanlar kopuyor gittiğinde
Git(me)
Sen giderken yedi kat gök kapanıyor alevler içindeyim, imdat! yanıyorum
Kara delikler yutuyor beni, divaneyim sensizlik girdabında gittiğinde
Gitme
Sen giderken virane olduğumu hatırlıyorum, yine razıyım eğer gitmezsen
Füzelerle delik deşik et beni; Halepçe’n, Kandahar’ın, Gazze’n olayım gitme
Gitme
Güneş toplayayım senin için, yıldızları tek tek avuçlarına hapsedeyim gitme
Yaylaların, kırların bütün çiçeklerini saçlarına takayım, anla beni n’olur dur!
Söz ver
Başın için
Gitmeeeeeeeeeeeeeeeeee! 

 
Toplam blog
: 62
: 739
Kayıt tarihi
: 15.01.11
 
 

İnsan Hakları Aktivisti - Yazar Diyarbakır'da ikamet ediyor, Hiç kimseyi ötekileştirmeden, hiçbir..