Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Git vapur bu sefer bensiz git

Ne yüzler tanıdım ben
Ne hayatlar!!
Bir çoğunuda sevdim belki de
Bir kaçınada aşık oldum
Ama ne o
Ne bu
Ne de şu
Hiç biri unutturamadı seni
Hiç biri rüylarımda adlarını sayıklatmadı senin gibi

Tam da sen gidiyorum demiştin artık
Aklımdan
Yüreğimde bırakacağın o derin boşluğundan
Valizini toplar gibi bir havan vardı
Sonra sessizce bir limandan
Belkide son kalkan vapura
Tek kişilik Tek yön bir bilet alıyordun gizlice
Ama olmadı
Ne sen yüreğimden
O derin boşluğundan gidebildin
Ne ben seni tarihin o tozlu sayfalarının arasına gömebildim

Şimdi elinde bir bilet var
Ve vapur hala limanda...
Sensiz demir almayacağa benziyor körolasıca
Ama sen dersen ki : "Git vapur bu sefer bensiz git"
Gidecek
Ve sen benim yanımda
Benimle
Yepyeni bir hayata başalayacaksın
Ya da sen bir kez daha
O vapura binip bir daha asla dönmeyeceksin
İşte o zaman ben!
Seni uğurladıktan sonra o limandan.
Bedenimi salaş bir birhane de
Ruhumu ise o limanda bırakıp
Tarihin tozlu sayfalarındaki yerimi alacağım

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..