Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Gitme- geller yaşadım gelgitlerinde...

Gitme- geller yaşadım gelgitlerinde...
 

Bu gece sarardım sanrı nöbetlerinde Git-geller yaşadım gelgitlerinde...


Gece sabaha gebe, 
Gün ışımak üzre bir umuda hasret
Bense sana ...
Oysa tükendi umutlarım
Hiç bitmeyecek sandığım
Kocaman ellerinle karanlığı 
Yararsın sanmıştım
Kocaman yüreğinle de 
Beni sararsın 
Bu gece sarardım sanrı nöbetlerinde
Git-geller yaşadım gelgitlerinde
Oysa ben gitme-gellerindeydim.
                                         18.03.2014-İstanbul 
                                                            Abdulkadir Güngör 
 
Toplam blog
: 47
: 781
Kayıt tarihi
: 20.10.08
 
 

1978 Hatay doğumluyum. Selçuk Üniversitesi Edebiyat fakültesi mezunuyum. Edebiyat ve felsefe alan..