Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

24 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Gitme bekle beni...

Gitme bekle beni...
 

Şimdi “sen” yaban ellerinde

Benden çok uzakta, uzaktasın

Gözden ırak olan gönülden de uzak olur

Derler ama bekle beni

Sevgim aşkım mesafeleri yok edince

Kavuşmak için koşarak geleceğim

Yüreğimde bitmeyen sevgimle beslediğim

Sevdamla geleceğim…

Gözlerimde gökyüzünde dolaşan ay

Işıl ışıl yanan yıldızlar gibi parlayan

Umut rüzgârlarıyla geleceğim…

Gitme bekle beni,

Baharı bekleyen cemreler misali

Kucağına düşmek için

Yalnızlıktan tir tir titreyen yüreğini

Ellerimle ısıtmak için  

Yüreğimi yüreğinin önüne sermek

Hayatımı sana adamak için

Gitme bekle beni geleceğim…

Yağmur gibi dökülen o gözyaşlarını

Kana kan içmek için

İster ikinci bahar de ister delişmen fırtına

Ömrümün geri kalanını

Seninle yaşamak için

Gitme bekle beni geleceğim…

Her gece kurduğumuz hayallerimizi

Gerçekleştirmek ve senin olmak için

Önünde her gece diz çöküp

Bir ömrü boyu “sevmek” için geleceğim…

“GİTME BEKLE BENİ”

????

Duyuyor musun?

 

Erdoğan Özgenç

Adana 26.06.2013

“Yalnızlık Limanında batmış bir gemi misaliyim”

 

 

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..