Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Gitme kal diyorum dinlemiyorsun

Gitme kal diyorum dinlemiyorsun
 

GİTME KAL DİYORUM


Diline yerleşmiş bu iki hece,

“Gitme, kal!” diyorum, dinlemiyorsun.

Gündüzü kaybettim, her günüm gece,

“Gitme, kal!” diyorum, dinlemiyorsun.

 

Sevdanın yelleri eser başımda,

Ne tat ne tuz kaldı leziz aşımda,

Adın damla damla her gözyaşımda,

“Gitme, kal!” diyorum, dinlemiyorsun.

 

Tanıştığımızda böyle değildin,

Kimi görsen ondan yana eğildin,

Nedensiz kırıldın, küstün, dağıldın.

“Gitme, kal!” diyorum, dinlemiyorsun.

 

Harika anılar gelir mi geri,

Günlerce döktürdün bin ecel teri,

Derdimi bir dinle, hele gel beri,

“Gitme, kal!” diyorum, dinlemiyorsun.

 

 

 

 

HARİKA UFUK

ADANA

29 MAYIS 2014

SAAT: 18.15

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..